понедельник, 11 ноября 2019 г.

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრა N-3. 11.11.2019 წელი

კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა

კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: ცირა კახაძე
შეხვედრის თემა:  კითხვის უნარის განვითარება  დაწყებით საფეხურზე.
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3
ბავშვებს კითხვას იმისთვის ვასწავლით, რომ მათ ცოდნის მიღება შეძლონ. საწყის ეტაპზე კითხვა ბავშვის მხრიდან დიდ ძალისხმევას მოითხოვს, ნელ-ნელა კი ის ავტომატურ პროცესად ყალიბდება. კითხვის მნიშვნელობა მხოლოდ მოცემული ტექსტის გააზრებით არ შემოიფარგლება. კითხვა, განსაკუთრებით ადრეულ ასაკში, დიდ ზეგავლენას ახდენს სხვადასხვა კოგნიტური უნარის განვითარებაზე. აღნიშნული ზეგავლენის ხარისხი დამოკიდებულია კითხვის მოცულობაზე, ანუ იმაზე, თუ რამდენად ბევრს კითხულობს ბავშვი.  

#
სამუშაო შეხვედრები
შეხვედრის თარიღი
შეხვედრის დრო
შეხვედრის მიზანი
შეხვედრის ძირითადი საკითხები

1.

დღე პირველი

22.09.2019წ.

13:40-16:00
Ø  კითხვის უნარის განვითარების შეფერხების მიზეზის დადგენა.

Ø   კითხვის ტექნიკის ფლობა დაწყებით საფეხურზე.

Ø  კითხვის უნარის განვითარებისას მოსწავლეთა აქტივობა და ჩართულობა.

ü  დავადგინოთ ინდივიდუალურად თითოეული მოსწავლის კითხვის შეფერხების მიზეზები.
ü  კითხვის სტრატეგიების შემუშავება და ტექნიკის ფლობა დაწყებით საფეხურზე. 
ü  გაწაფული კითხვა. როლური თამაშებით წაკითხულის გაგება- გააზრება.

2.

დღე მეორე
15.10.2019წ.
14:00-16:20
Ø  კითხვისას მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა შექებით.








Ø  რესურსების შექმნა კითხვის ტექნიკის ფლობისათვისა და გაუმჯობესებისათვის   და ინსტრუქციების  განმარტება. (ნახატების შექმნა ტექსტის მიხედვით).
ü  წასაკითხი ტექსტის გაზრდა. (მიუხედავად იმისა, როგორ წაიკითხა ბავშვმა, ის აუცილებლად შევაქოთ. სანამ ის ჩვენი შექებით ტკბება, ჩვენ შეგვიძლია ამით “ვისარგებლოთ” და წასაკითხი ტექსტები ნელ-ნელა გავუზარდოთ).

ü  რესურსების შექმნისას, რა კრიტერიუმებს უნდა ვითვალისწინებდეთ და რამდენად მორგებული იქნება თითოეულ მოსწავლეზე.ნახატების შექმნისას მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს და ნაწარმოების მიხედვით ქმნის სურათს, რაც ხელს უწყობს კითხვის ტექნიკის გამრავალფეროვნებას.



3.

დღე მესამე
08.11.2019წ.
14:30-16:30
Ø  კითხვის სამფაზიანი სტრუქტურა;








Ø  სწავლისა და კითხვის შეეგები;
ü  სამფაზიანი სტრუქტურის  ერთი თავისებურება ის არის, რომ მას თითქმის ყველა მოსწავლე მიჰყავს წარმატებამდე, განურჩევლად მისი უნარებისა თუ კითხვის მოტივაციისა.

ü  ქართ. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის ტექსტების წაკითხვა, გაგება-გაანალიზება;
ü  ქართ. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება, მსჯელობა;

ü  ქართ. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება




კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
                                             დასწრების ფურცელი

შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ცირა კახაძე
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია: T 551095737
Cira.kaxadze@gmail.com
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3

#
მასწავლებლის სახელი და გვარი 
1.
გულნარა პაპიძე

2.
ციური შავაძე                            

3.

ლია დეკანაძე                                           
T 598766841    Lia.dekanadze08@gmail.com          


                                კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:        კითხვის უნარის განვითარება დაწყებით საფეხურზე.

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:      
22.09.2019წ.    13:40-16:00
15.10.2019წ. 14:00-16:20
08.11.2019წ.   14:30-16:30
შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:  ცირა კახაძე

შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:   
v  კითხვის უნარის განვითარების შეფერხების მიზეზის დადგენა.
v   კითხვის ტექნიკის ფლობა დაწყებით საფეხურზე.
v  კითხვის უნარის განვითარებისას მოსწავლეთა აქტივობა და ჩართულობა.
v  კითხვისას მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა შექებით.
v   რესურსების შექმნა კითხვის ტექნიკის ფლობისათვისა და გაუმჯობესებისათვის   და ინსტრუქციების  განმარტება. (ნახატების შექმნა ტექსტის მიხედვით).
v  კითხვის სამფაზიანი სტრუქტურა;
v  სწავლისა და კითხვის შეეგები;

სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: გულნარა პაპიძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.  

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

            სამუშაო შეხვედრებზე  განხილული ყველა საკითხი ფრიად მნიშვნელოვანი და საინტერესო იყო ჩემთვის. მე აუცილებლად დავგეგმავ მსგავს გაკვეთილებს.






მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ლია დეკანაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.  

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?


     მე ამ შეხვედრებმა  ბევრი რამ მასწავლა. განსაკუთრებით მესამე დღე იყო ეფექტური და მნიშვნელოვანი ჩემთვის.


მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ციური შავაძე

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.  

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

   სამივე შეხვედრა ძალიან ეფექტური და მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის.  ბევრი რამ ვისწავლე   და აქტიურად დავნერგავ ჩემს პროფესიულ საქმიანობაში.
 




                                  კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება: 
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის  (ქოუჩის) რეფლექსია
მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი:  ცირა კახაძე

შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:             დღე პირველი-22.09.2019წ.          13:40-16:00
                                                                              დღე მეორე-  15.10.2019წ.        14:00-16:20
                                                                              დღე მესამე-08.11.2019წ.          14:30-16:30


შეხვედრის / შეხვედრების თემა: კითხვის უნარის განვითარება დაწყებით საფეხურზე.


შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
Ø  კითხვის უნარის განვითარების შეფერხების მიზეზის დადგენა.
Ø   კითხვის ტექნიკის ფლობა დაწყებით საფეხურზე.
Ø  კითხვის უნარის განვითარებისას მოსწავლეთა აქტივობა და ჩართულობა.
Ø  კითხვისას მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა შექებით.
Ø  რესურსების შექმნა კითხვის ტექნიკის ფლობისათვისა და გაუმჯობესებისათვის   და ინსტრუქციების  განმარტება. (ნახატების შექმნა ტექსტის მიხედვით).
Ø  კითხვის სამფაზიანი სტრუქტურა;
Ø  სწავლისა და კითხვის შეეგები;



გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.

შეხვედრა იგეგმებოდა, ძირითადათ კოლეგების დიდი ინტერესის საფუძველზე. გავაკეთე შეხვედრების გეგმა და ჩამოვაყალიბე მიზანი.
აქ განხილული თითოეული საკითხი მნიშვნელოვანი  და საინტერესო აღმოჩნდა თითოეული ჩემი კოლეგისთვის.






როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?

კითხვის უნარების განვითარება ძალიან მნიშვნელოვანია დაწყებით საფეხურზე. ამისათვის შევიმუშავე სტრატეგია, რაც ითვალისწინებს იმას, რომ ტექსტის მიხედვით შეექმნათ ნახატები. ამ დროს კითხულობდნენ ტექსტის იმ ნაწილს, რისი დახატვაც სურდათ. სწორედ ამ სტრატეგიამ მნიშვნელოვნად გააუმჯობესა კითხვის უნარები მოსწავლეებში. ასევე როლური თამაშები ხელს უწყობს ტექსტის დამახსოვრებასა და გაწაფულ კითხვას.









  სამივე შეხვედრა საინტერესო და ემოციებით დატვირთული გამოვიდა. კოლეგებისგან წამოვიდა საინტერესო ვერსიები, რამაც უფრო მეტად მნიშვნელოვანი გახადა ჩემთვის არჩეული კურსი. კითხვის უნარების გასაუმჯობესებლად ვქმნი მრავალფეროვან  და საინტერესო რესურსებს. აქედან გამომდინარე  სურვილი გამიჩნდა  შეგვექქმნა უფრო მეტი   რესურსი,  ელექტრონული, ბეჭდური ან  მოსწავლეების მიერ შეექმნილი მატერიალური რესურსი, ნახატების სახით.   .  ეს ყველაფერი მნიშვნელოვანია  სასწავლო პროცესისთვის, რაც მეტად გააუმჯობესებს მოსწავლეთა  აქტივობასა და მოტივაციას, კითხვის უნარის გასანვითარებლად.











შეხვედრაზე შემუშავებული შეფასების რუბრიკა:
საგაკვეთილო პროცესში, კითხვის უნარის განვითარება დაწყებით საფეხურზე.
შეფასების კრიტერიუმები
კი
არა
კითხულობს გაბმით და ნელა


კარგად მოირგო როლი


აქვს პასუხისმგებლობის გრძნობა


აუმაღლდა მოტივაცია


არსებულ ცოდნას იაქტიურებს


გაწაფულია კითხვაში


ქმნის ნახატებს ზუსტად ტექსტის მიხედვით











კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებელთა ხელმოწერა :

დღე პირველი:  22.09.2019წ.          13:40სთ-16:00სთ                                 ხელმოწერა:
                                    
                    გულნარა პაპიძე                                                                         /----------------------------/
                         ლია დეკანაძე                                                                                /------------------------------/
                              ციური შავაძე                                                                                  /-------------------------------/

                                                                             
                                                                             




კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრებში მონაწილე მასწავლებელთა ხელმოწერა :
დღე მეორე-  15.10.2019წ. დრო:  14:00სთ-16:20 სთ                         ხელმოწერა:

                    გულნარა პაპიძე                                                                         /------------------------------/
                          ლია დეკანაძე                                                                                /------------------------------/
                              ციური შავაძე                                                                               /-------------------------------/



დღე მესამე-08.11.2019წ          დრო: 14:30სთ-16:30სთ                             ხელმოწერა:
                  
                   გულნარა პაპიძე                                                                         /----------------------------/
                          ლია დეკანაძე                                                                                /------------------------------/
                              ციური შავაძე                                                                               /-------------------------------/












Комментариев нет:

Отправить комментарий